Підставами проведення перерахунку є:
- надання послуги з порушенням вимог до її якості, передбачених договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком;
- порушення періодичності надання послуги;
- не надання послуги управителем або її окремих складових.
Для перерахунку споживач повинен подати до управителя акт-претензію визначеної форми.
Так, сума перерахунку буде зараховуватися в оплату майбутніх платежів. При цьому, перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача, управитель проводить для всіх споживачів будинку, яким послуга була надана невідповідної якості.
Інформація про здійснення перерахунку наводиться управителем у рахунку на оплату послуги із зазначенням при цьому даних про період, протягом якого послуга надавалась невідповідної якості, суму та період перерахунку. Також інформаційне повідомлення розміщується на власному веб-сайті управителя.
Тобто, у разі виникнення підстав для проведення перерахунку, Ви маєте право звернутися з актом-претензією до управителя з метою його здійснення та збереження Ваших коштів.
Другие публикации
З 20 червня 2019 року постановою НБУ від 18 червня 2019 року № 78 виключається розділ IІІ Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, який зобов’язував юридичних осіб продавати 30% валютних надходжень на міжбанківському валютному ринку.
На сьогоднішній день водій транспортного засобу не зобов’язаний надавати на вимогу поліцейського посвідчення водія, у разі якщо поліцейський зупинив того водія, який не скоював правопорушення.
Відповідно до закону, який був прийнятий Верховною Радою від 07.02.2019 особам, які усиновили новонароджених дітей буде надане право на оплачувану відпустку.