Доминанта

РЕЄСТРАЦІЙНІ І ЛЕГАЛІЗАЦІЙНІ ПРОЦЕДУРИ ІЗ ЗАПОЧАТКУВАННЯ БІЗНЕСУ В СФЕРІ БЬЮТІ-ІНДУСТРІЇ: З ЧОГО ПОЧИНАЄТЬСЯ САЛОН КРАСИ?

4 сент. 2019

На старті будь-якого бізнес-проекту його засновники стикаються з цілою низкою питань, серед яких, окрім  питань суто економічного характеру, є велика кількість юридичних та документальних питань, пов’язаних у першу чергу з доволі значною кількістю реєстраційних та легалізаційних процедур.

В залежності від того, чим саме збирається займатися майбутній підприємець, на нього чекає певний, визначений законом, перелік вимог та обмежень, кількість і особливості яких можуть істотно відрізнятися з урахуванням особливостей кожного конкретного виду господарської діяльності. Таким чином, певні базові нормативні приписи будуть однаковими для всіх, а інша частина законодавчих вимог у кожному визначеному випадку буде відрізнятися і накладати на суб’єктів підприємницької діяльності ті чи інші обов’язки.

І якщо в певних сферах господарювання достатньо лише в установленому законом порядку зареєструватися фізичною особою -  підприємцем, то в той же час інші сфери можуть вимагати доволі складних легалізаційних процесів і побудови чіткої юридичної системи бізнесу.

Однією з таких сфер виступає сфера бьюті-індустрії, яка об’єднує в собі широке коло різноманітних господарських відносин, покликаних забезпечити надання салонами краси та іншими спеціалізованими суб’єктами профільних медичних та побутових послуг населенню.

В залежності від повноти та комплексності у наданні послуг, а також від характеру таких послуг конкретний господарюючий на ринку бьюті-індустрії суб’єкт повинен пройти через низку реєстраційних та легалізаційних процедур та отримати визначений законом пакет документів. Так, якщо мова йде про повноформатиний середньостатистичний салон краси, то, першим кроком у його створенні буде легалізація статусу суб’єкта господарювання через реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, якщо таку форму дозволяє використовувати специфіка діяльності. Власне, якщо говорити про створення юридичної особи, як оператора салону краси, то імовірніше за все це буде або товариство з обмеженою відповідальністю, або приватне підприємство.

На стадії реєстрації суб’єкта господарювання принциповим моментом виступатиме підбір видів економічної діяльності у відповідності до класифікатору видів економічної діяльності. На цьому етапі необхідно приділити увагу формуванню повного системного переліку видів діяльності, який в майбутньому забезпечить можливість надавати весь комплекс послуг, що надаються салонами краси, і не думати про необхідність вносити зміни до реєстру, в якому зазначений перелік закріплюється. Правильний і системний підбір КВЕДів під специфіку конкретного салону краси зазвичай являє собою індивідуальний процес, який своїм результатом має індивідуальний перелік найбільш відповідних видів діяльності.  У будь-якому разі основним видом діяльності для салону краси виступатиме або код КВЕД 96.02 «Надання послуг перукарнями та салонами краси» або код КВЕД 86.21 «Загальна медична практика». При цьому, якщо салон краси здійснює діяльність, що підпадає під поняття медичної практики, то у такому разі він має обов’язково отримати відповідну ліцензію. Отримання ліцензії у свою чергу вимагає від суб’єкта господарювання відповідності певним вимогам, що містяться в затверджених ліцензійних умовах.

Також серйозну увагу на стадії відкриття салону краси треба звернути на належне оформлення працівників і побудову дієвої і ефективної договірної системи з партнерами і постачальниками.

Резюмуючи викладене, варто відзначити, що започаткування власного бізнесу в сфері бьюті-індустрії -  це комплексний достатньо непростий з точки зору правового оформлення процес, і підприємці, які обрали для себе таку діяльність, мають системно і відповідально підходити до виконання усіх передбачених чинним законодавством України в даній сфері вимог.

Теги:

Рейтинг страницы: 0/5 на основе 0 оценок.




Другие новости


Какие изменения планируются в сфере лицензирования?

Законодательная деятельность Верховной Рады Украины нового созыва набирает неслыханные обороты. В эпоху таких новшеств главная задача – не упустить важные законодательные изменения, непосредственно связанные с регулированием хозяйственной деятельности. 13 сентября 2019 года депутаты приняли за основу со сокращенным сроком подготовки законопроект № 1060 «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины касательно усовершенствования порядка лицензирования хозяйственной деятельности». Учитывая, что он определен Президентом как неотложный, данный законопроект с очень высокой вероятностью будет принят уже в ближайшее время.

Парковка по-новому теперь и в Одессе!

Итак, свершилось! Начиная с 9 сентября уже и в Одессе наконец-то начали работать в полной мере инспекторы по парковке. И если ранее они только оставляли нарушителям правил парковки письменные предупреждения и пытались увещевать их словесно, то отныне уже будут выписывать штрафы в сумме 255-ти или 510-ти гривен (первый — за стоянку в зоне действия дорожного знака "Остановка запрещена", второй же — за нарушения правил парковки, результатом которых может стать эвакуация автомобиля, о чём будет сказано ниже).

Второе пришествие и «Каста проклятых»?

11 сентября Верховная Рада 316 голосами приняла пакет поправок к законам по вопросу конфискации незаконных активов лиц, уполномоченных на выполнение функций государства или органов местного самоуправления. Изучение публикаций в СМИ по этому поводу выявило ряд неточностей в толковании журналистами законопроекта, поэтому мы решили подготовить юридический анализ документа. Тем более что с учётом уникальности нового парламента, принимающего все что спускают из Офиса Президента, вероятность изменений в нём во втором чтении минимальна.