Змінено порядок подання скарг платниками податків

24.11.2016

Мінфін наказом від 28.09.2016 р. № 849 затвердив зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.

Документом визначено, що розгляд матеріалів скарг платників податків відбувається у закритому засіданні, у відкритому засіданні — виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги.

Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.

Окрім того, розширено права особи, яка подала скаргу. Подавач скарги матиме право:

— ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів;

— здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису;

— заявляти клопотання, що стосуються предмета розгляду скарги.

Визначено, що клопотання розглядається контролюючим органом протягом 10 робочих днів з моменту його отримання. Не пізніше п’яти робочих днів до дати розгляду матеріалів скарги контролюючий орган повідомляє особу, яка його заявила, про результати розгляду клопотання.

Контролюючий орган не має права відмовити в задоволенні клопотання платника податків про розгляд матеріалів скарги у відкритому засіданні, за виключенням випадків, коли в клопотанні платника податків відсутні відомості, передбачені цим Порядком та/або в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю.

Окрім того, Порядок доповнено спеціальною формою клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги.

Наказ набере чинності із дня офіційного опублікування, орієнтовно — 25 листопада 2016 року.

Другие публикации