Доминанта

Як законодавчі новації вплинуть на звичайних споживачів та що зміниться в маркуванні продуктів?

7 авг. 2019

З 6 серпня 2019 року почали діяти нові правила маркування харчової продукції, відповідно до Закону «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Зокрема, зміни торкнулися розміру шрифту - його збільшено, крім того він повинен бути чітким, розбірливим і контрастним. Інформація про продукт має бути викладена лише українською мовою.Переклад - за бажанням виробника.

Термін придатності тепер буде називатись по різному, в залежності від складу інгредієнтів та умов зберігання. Переплату за кригу на товарі буде скасовано, маса продуктів буде вказуватися без урахування льоду. Також забороняється  використання інформації, що може ввести споживача в оману, особливо у частині приписування харчовим продуктам лікувальних властивостей. Передбачено надання  споживачам інформації про вміст у харчових продуктах харчових добавок, допоміжних речовин для переробки та інших речовин чи продуктів, які, як свідчать дані проведених наукових досліджень, спричиняють алергічні реакції або непереносимість, так щоб набувачі могли зробити свідомий вибір, який є безпечним для них.

Головною ідеєю таких змін є те, щоб інформація про харчовий продукт стала точною, достовірною та зрозумілою, що дозволить забезпечити високий рівень захисту здоров’я та інтересів споживачів.

 

 

 

Теги:

Рейтинг страницы: 5/5 на основе 1 оценок.




Другие публикации


«Е-пенсия» - электронная услуга для пенсионеров

Пенсионный фонд внедрил новую модель обращения украинцев за получением пенсии. Так первый этап "Е-пенсия" позволит решить вопрос о пенсионном обеспечении за одно посещение сервисного центра, предварительно подав заявление и все необходимые документы через веб-портал электронных услуг.

Новые правила размещения внешней рекламы в Одессе

25 июля в городе Одессе были приняты изменения в Правила размещения внешней рекламы согласно которым среди прочих изменений: урегулирован порядок демонтажа противоправно размещенных средств, запрещено заклеивать окна рекламой с внешней стороны более чем на 30%, а цены на размещение рекламы – повышены.
Изменения в порядке размещения внешней рекламы приняты впервые с 2008 года.

Отмена моратория. Чего ожидать украинским землевладельцам?

В Украине планируют до конца 2019 года отменить мораторий на продажу земель сельскохозяйственного назначения. О такой новости заявили в Офисе Президента. Так, на сегодняшний день Офис Президента проводит переговоры со Всемирным банком по модели открытия рынка сельхозземли в Украине.