Доминанта

Зміни правил отримання готівки в банках суб'єктами господарювання!

23 мая 2019

З 3-го червня 2019 року суб’єкти господарювання, які здійснюють готівкові розрахунки і для цього знімають готівку в касі на вимогу банку зобов’язані надати документи, що підтверджують подальше використання готівки.

По суті, банк оцінює ризики під час фінмоніторингу та буде вимагати листи-опитувальники. Оцінка ризиковості фінансових операцій клієнта проводиться на підставі внутрішніх програм, розроблених банком, тому роль банка в даному випадку буде значною. Зазначимо, що клієнт вважатиметься «ризиковим», якщо буде знімати готівку у великих розмірах.
Зверніть увагу, що ФОП - це теж суб’єкт підприємництва, а тому знімати готівку у великих розмірах з рахунку ФОП - теж ризиковано. І хоч в законодавстві прописано, що такі документи подаються на підтвердження подальших готівкових розрахунків особисто, вважаємо, що фінмоніторинг банку може вимагати інформацію куди саме буде витрачатись готівка такою особою.
Якщо це рахунок фізичної особи (не ФОП), то даний критерій не застосовується. 
На нашу думку, варіантом виходу з такої ситуації є перерахування коштів з рахунку ФОП на рахунок фізичної особи і лише після цього знімати кошти. Однак необхідно буде провести консультації з банком.
Також, слід звернути увагу на те, що у отримання готівки входить і зняття готівки у банкоматі.
Всі ці нюанси потрібно буде врахувати у роботі, після консультації з банком.

Теги:

Рейтинг страницы: 0/5 на основе 0 оценок.




Другие публикации


«Е-пенсия» - электронная услуга для пенсионеров

Пенсионный фонд внедрил новую модель обращения украинцев за получением пенсии. Так первый этап "Е-пенсия" позволит решить вопрос о пенсионном обеспечении за одно посещение сервисного центра, предварительно подав заявление и все необходимые документы через веб-портал электронных услуг.

Як законодавчі новації вплинуть на звичайних споживачів та що зміниться в маркуванні продуктів?

З 6 серпня 2019 року почали діяти нові правила маркування харчової продукції, відповідно до Закону «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів».

Зокрема, зміни торкнулися розміру шрифту - його збільшено, крім того він повинен бути чітким, розбірливим і контрастним. Інформація про продукт має бути викладена лише українською мовою.Переклад - за бажанням виробника.

Новые правила размещения внешней рекламы в Одессе

25 июля в городе Одессе были приняты изменения в Правила размещения внешней рекламы согласно которым среди прочих изменений: урегулирован порядок демонтажа противоправно размещенных средств, запрещено заклеивать окна рекламой с внешней стороны более чем на 30%, а цены на размещение рекламы – повышены.
Изменения в порядке размещения внешней рекламы приняты впервые с 2008 года.